بانک کشاورزی

تاریخ: 25 تیر 1392

کسب رتبه دوم در میانگین مذاکرات انجام شده در سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان توسط مدیریت استان سمنان

نرم افزار سامانه مدیریت ارتباط با مشتری در 12 شعبه از استان سمنان راه اندازی شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان، این استان در میانگین مذاکرات انجام شده در این سامانه تانیمه تیر ماه رتبه دوم را کسب کرد.
لازم به ذکر است مدیریت ارتباط با مشتریان خدمتی است که بانک کشاورزی در مسیر جلب رضایت مردم و حس عمیق تعهد به یک ماموریت سازمانی طراحی و در بانک به اجرا درآورد.